Vee Son..

|

Beklenen oldu ve düşük rating yüzünden Show Tv sınıf dizisini bitirdi.

33 yorum:

Adsız dedi ki...

yaa bitiremezler !!!!!!!!!!1

Adsız dedi ki...

yha filmi kim bitirdiyse oha diyorum mal mısınız abi o filimden başka filmim yol benim isimsiz arkada katılıyorum bitiremezler o filim tekrar başlatılmassa show tv ye kadar giderim abi harbi harbi bitirmişler lan:@

Adsız dedi ki...

nasıl bitirirsiniz yaaa o kadar aptal diziler izlenioda sınıf gibi bi diziyi nası kaldırısınız şok oldumm günlerdir bekliodukk çok ayıp bu yaptıgınızz başlatın tekrar noluurr yaa duyunnn bizii!! eshefle kınıyoruzz kaldıranları..

Adsız dedi ki...

ya herşey reytingmidirr delimisiniz lann bence çok sosyAL bi diziydii başlatınn tekrarr kavak yelleri gibi salak bi dizi sürüo ne zamandırda sınıf gibi bi dizi nasıl kaldırılır??????? aklım almıyorr :( duyan olur elbett

Adsız dedi ki...

ya kardeşim saat 23.30 ile saat 17.00 başlayan bi diziden reyting beklemek salaklık olur.

Adsız dedi ki...

dizi,çok geç saatte başlıyo,ondan tutmadı.bence süper bir dizi..umarım tekrar ekranlarda görürüz..o kadar kötü diziler varken,sınıf dizisinin kaldırılması çok saçma...sınıf dizisini tekrar başlatın ne oluuuurr..saat akşam 8 de başlasın,bakın o zaman izleniyomu,izlenmiyo mu....

Adsız dedi ki...

sınıf dizisini çok seviyoruuuuzzz...ne olur tekrar başlasın...

Adsız dedi ki...

dizinin saatini ve reklamını ii yapmasaydınz böle olmazdı!!!tek izledigim dizi nası bitirsinz ya ne demek düsük reytng yayınlanan bi cok diziden cok dha ii ve cok dha fazla izleniodu tekrar baslattıınnnnn!!!!!!!!!!!!!!

Adsız dedi ki...

ya olamaz yaa bitiremezler sevgili dünürüm gibi saçma sapan bi dizi tekrar yayınlanıyo sınıfta tekrar baslasın istanbulda otursam show tv ye kadar giderm biz toplanıp arkadaslarla bu diziyi izliyoduk yaa ltfen ya tekrar baslasın ltfen mükemmel bi dizi ya bkm'ye sesleniyorum tekrar baslatın ltfen

Adsız dedi ki...

bütün kanallar böylesiniz işte işiniz gücünüz reyting para başka bişiğ bilmezsiniz show tv eğer diziyi kaldırırsanız şikayetçi olurum o kadr saçma slk slk programlar warken güzelim diziyi ne diye kaldırıyosanız he doğru tabi elinize para geçmedi dimi can dostum gibi gerizekalıca programlar dururken bu diziyi kaldırıyosunuz yha bundan sonra show tv fln izlemicem..gerekirse o show tv yi başınıza yıkarım slklar bütün show tv kadrosu gerizekalının önde gideni bunu böyle kabul edin salaklarrr a.q hepinizinnnn.....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:@:@:@:@:@:@

Adsız dedi ki...

ne biçim iş bu abi ya en sevdiğim diziyi bitirdiler bence sınıf dizisi başka bir kanala geçsin o zaman daha çok reyting alırr ve biraz daha erken saate alınırsa izleme rekorları kırar bu yazdıklarımmız burada yapılan bütün yorumlara bir göz atılıp okunsunnnn bende bütün isimsizlere katılıyorum

Adsız dedi ki...

ya saçmalamayın ya olur mu öleşey var mısın yok musun iki saatten fazla sürerse olucağı budur o film için bir hafta bekliom bn ya onun yerine bide şahane show u koydunuz saçma sapan şeyleri yayınlıyacağınıza doğru düzgün gerçekleri gösteren şeyleri yayıbnlayınn

ARİF dedi ki...

kardesım bu show abartı artık nerde dogruyu gercegı anlatan dızı var onu kaldırıyor yayından a.q bole kanalın ben sınıfı ıstıyorummmmm
yayınlayın su dızıyı

Adsız dedi ki...

sınıf dizisini devamını istiyoruz...

Adsız dedi ki...

sınıf dizisini devam etmesi istiyoruz...

Adsız dedi ki...

ewt yha bitiremezsnzz alla allaa tm bi diziyee adaptee oluozz onu kaldırıolarr yawww sınıff dizisinin yayınlanmasını istiorzzzz

Adsız dedi ki...

bu sınıff dizisinin ratingi nasılll azz olurr yaww ben bu diziyi herkesnnn çok sefdigini biliorm

Adsız dedi ki...

arkadaşlar ya show her gün tel açıp mail atalım böle harika diziyi bitiremezlerr

Adsız dedi ki...

ya lütfn sınıfı kaldırmayın lütfen yalvarıyorum show tv den baska kanala geçsin lütfen lütfen ben çok sewiyorum bu diziyi anlatamam

Adsız dedi ki...

ya bunu kim kaldırdıysa mal mı

Adsız dedi ki...

çok güzel bir dizi lütfen bitmesine izin vermeyelim...

Adsız dedi ki...

ya lütfen yoğun istek üzerine tekrar yayınlansın show tv duyun sesımızı ya yayınlayın tekrardan reytingler daha hemen belli olmazki hem bukadar isteyen varken ...

Adsız dedi ki...

yeter ya çok güzel bir dizi kaldırdılar bukadarlar işte istiyoruz yayın şirketinimi arasak nosunu bılen varmı rtük baskına ulasak ama nasıl bır sekılde ulaşmak gerek onlara aptal programlar ve dızılerı kaldırsınlar ya bukadar tepkiye sesiz kalmasınlar lütfen tekrar ekranlara donsun dizimiz

Adsız dedi ki...

millet bütün sayfalara sitelere kanallara girin mesaj bırakın elbet sesımızı duyacaklar dizimiz geri dönsün okeymi?

Adsız dedi ki...

hadi abi ya lütfen duyun sesimizi artık yenıden yayınlanmaya başlasın sınıf dizisi bu kadar cok istiyoruz bunu bize yapmayın lütfennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

Adsız dedi ki...

hadi abi ya lütfen duyun sesimizi artık yenıden yayınlanmaya başlasın sınıf dizisi bu kadar cok istiyoruz bunu bize yapmayın lütfennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

Adsız dedi ki...

sınıf gibi güzel bir diziniz yok. bitirmekte hata yaptınız .sizi kınıyorum.

Adsız dedi ki...

ezo gelin miş peee doktorlarmış yuhh bee gençliik sınıf dizsini istio tekrar yayına koyun koymassanız bir daha sizi izlemem reytinginiz çöksün inşallah

Adsız dedi ki...

mrb nabersiniz ben yağmur şekerler açıkcası sınıf dizisini sevmiyorum çünkü çok terbiyesiz çok kötü yaa ıyy insan adam gibi bir dizi koyar oh canıma değsiniyi olmuş vallahi adam gibi bir dizi yapsaydınız bu olmazdı

Adsız dedi ki...

oh canıma değsin iyikide kalkmış mal gibi dizi koyarsanız bu olur işte oh oh canımad adeğsin ha hayt

Adsız dedi ki...

amına koyam bitirenin hala unutamıyom diziyi orospu cocukları baska dizimi yok bitirecek show tv ananı sıkeyım

Adsız dedi ki...

evet biraz geç oldu ama gerekten ben böle bi dizi görmedim izlemedim... internetten izledim hemde 6 bölümü arka arkaya aşık oldum bu diziye.... show tw yalvarıyorum bu diziyi tekrar başlatınnnn

Adsız dedi ki...

shov tv hayatında ilk defa adam gibi bi dizi yayınladın onuda biz doyamadan geri kaldırdın yazıklar olsun sana artık shov tv izlemiyorum izleyenleri de kınıyorum... sınıfımızı geri verin bize yeter artık.........

Google